maandag 20 oktober 2008

Wapserwoude onbekend bij Nummerinformatie!

Beste collega's,

Het artikel in British HRD heeft mij dusdanig nieuwsgierig gemaakt, dat ik me niet kon bedwingen om op zoek te gaan naar Wapserwoude. Het is een heel vreemde verhaal... Ik ben er nog niet uit waar het ligt. Ik weet nu in ieder geval dat ik niet de enige ben. Dit weekend heb ik een telefoonlijn voor nummerinformatie gebeld met de vraag of zij mij zouden kunnen doorverbinden met het gemeentehuis in Wapserwoude. Het geluidsfragment kun je hier op mijn blog beluisteren.

Hoewel ik heel goed werd geholpen, kon deze mevrouw mij ook niet verder helpen... Ik sta voor een raadsel. Maar ik staak het zoeken nog niet! Ik houd jullie op de hoogte!

Voor nu tot ziens, Josef.

5 opmerkingen:

Suzanne Verdonschot zei

Wat een spannend raadsel.. Ik ben wel nieuwsgierig geworden naar het artikel waar je naar verwijst. Hoe zou ik daar aan kunnen komen? Groeten, Suzanne

Patrick Collaris zei

Het begint nu wel erg spannend te worden. Ik ben wel nieuwsgierig naar het artikel. Het moet wel erg bijzonder zijn aan je toewijding te zien.

Tjip zei

Beste Josef, wat een raar verhaal?!! Op google kon ik ook niets vinden, erg gek. Hou vol! Groeten.

Marjoke de Langen zei

Beste Josef, Wat heerlijk om zo met een opdracht op reis te zijn. Parcival ging je, volgen mij, als eerste voor. Het nieuwe leren zoeken in het dorp van de toekomst. Zo nieuw dat Wapserswoude wellicht nu nog niet gevonden wil worden. Parcifal miste de graal ook de eerste maal. Ga beslist door met reizen want alleen al door te reizen leer je veel. Ik heb van Joseph Campbell (De held met de duizend gezichten) veel geleerd op mijn reis. Voor mij ben je een held die door reizen geinspireerd wordt. Groeten, Marjoke

Joke zei

Ha Josef, ik ken je niet maar misschien komen we elkaar tegen op je zoektocht. Ken je de boeken van Harry Potter? Om in Zweinstein te komen moet je hard door de muur van perron 7 3/4 rennen. Zou Wapserwoude ook zo'n beveiliging hebben? Goed om je heen kijken maar........
Succes,
Joke van Alten