donderdag 9 oktober 2008

Wapserwoude in British HRD?

Ha mensen,

Vorige week geleden schreef ik al over Wapserwoude. Maandag kreeg ik van een collega van een grote organisatie in het Westen van het land een editie te leen van het tijdschrift British HRD, onder jullie welbekend, neem ik aan. Deze editie is volledig gewijd aan de HRD van de toekomst. Je zult begrijpen dat ik daar wel oren en ogen naar had.

Nu kom ik toch in dat tijdschrift een uitgebreid artikel tegen over... jawel Wapserwoude (zie scan). Deze naam blijft mij gewoon achtervolgen! Het artikel in British HRD is compleet met een interview met de burgemeester. Ze schijnen het leren daar compleet vernieuwend aan te pakken. Heel bijzonder. Het is een dorpsgemeenschap die -zo lijkt het wel- in de toekomst leeft. 

Je snapt dat ik steeds nieuwsgieriger wordt. Eigenlijk zou ik er het liefst heengaan. Maar ja, ik zou niet weten waar ik het dorp kan vinden! Ik blijf zoeken en houd jullie op de hoogte! En als jullie tips hebben, hoor ik dat natuurlijk graag!

Voor nu tot ziens, Josef. 

Geen opmerkingen: